Friday, February 20, 2009

Melayang duit den..=/


huhuhu.. melayang duit den.. b4 nie kalo nak beli kasut mak yg support.. tp sejak abg nak kawen nie memg cut giler2 laa duit saku ak.. smp sumer barang kne beli sendiri except baju dinner aritu.. hehehe.. neway, thanx ya PUAN MARIAH@ MAK..

bajet nak beli 150 n below.. but becoz of no size terpakaselaaa sacrifice tambahkan lagi rm 20 hengget for this shoes.. geram tau.. asal berkenen jek musti xder size.. dari dulu lagi masalah nie timbul kat ak.. tu yg benda pertama skali xsuker biler nak beli kasut o sandle.. punyer laa dah berkenan , alek2 xder size.. nak usulkan benda nie kat menteri kebajikan laa.. hekhek... perbanyakkan size 8 n above..

sejak biler waheda minat pink nie..??
dah xder size dek non.. terpakse beli kasut nie.. survey kat taman u, kat taman u xder stok, so kne amek kat angsana.. mintak tolong my cinta ati belikan .. hehehe(^_~) belikan jer.. duit, kua duit sendiri laaa.. melayang 169... nak claim kat ayah laa nant..

2 comments:

  1. peh...cantik.....melayang 169 tak pe..janji begaya.....tu le ada cita ati tak mau per'guna'kan...bila lg dia nak buktikan...bila lg nak uji....kehkehkeh.....

    ReplyDelete
  2. tgok laa saper yg pilih.. xsia2 saya survey 1 bulan.,,,
    pergunakn dye??
    hhmm.. adakah waheda jenis yg mcm tu??

    pikir..pikirkan...

    ReplyDelete