Sunday, July 5, 2009

DOHA----> JEDDAH


suke nyer saye.. dah smp... hehehe.. ingat best sgt ker naik flight nie?? xbest pn.. ak layan movie n tdo,,.. bgun2 makan.. tu jelaa.. naseb baik 8 jam jek..kalo berhari2, maunyer mati kutu aku dalam flight tu.. hekhekhek

skang kan.. cbuk2 ngan selsema khinzir tu kan.. tuk safety, ak pkai laa mask nie.. hehe..yo yo o jek ak nie.. actually, dari departures nak masuk airpot kami kne naik bas.. kebetulan angen kuat time tu.. dah mcm ribut pasir plak ak tgok.. tu yg pkai mask.. xmaulaa kne batuk2 ker, sakit tekak ker.. idung berdarah ker.. huhuhu

APER MAIN KOREK2 IDUNG ORNG NIE.. XBAEK TAU.. TP.... sedap laa.. korek bg dalam cket ea.. bg kuakan sumer khazanah dalam tu.. hehehehheeh....
bgus laa doc nie.. tolong sucikan idung ku yg dah hampir tertimbus tu.. (^_*)

actually, the truth story nyer.....kami kne wat pemerikasaan idung dan mulut..xtau laa sempena aper.. xberminat nak tau... yg lawaknyer org lain smp terbatuk2 time doc tu korek idung.. ak?? ak steady jer beb.... dah biase kot... hahhahaha

diorg nie student lagi.. samer jer mcm ak.. ntah2 sebaye.. dunno laa..
tp yg terpesona nyer,.. doc tie pink tu encem laa.. hampir gugur beb jantung nie.. tp, naseb baik ehem2 ak dah ikat gune tali tangsi jantung nie.. dye tau awek dye sorg nie 'nakal' cket... hehehhehe=p kalo x, memg ak dah main mate ngan mamt arab tu... ffuuhh... (asrul....dun take syes tau..)

luper lak..kami skng nie dah kat jeddah... smp area kul 5.. abes check kesihatan sumer.. kul 630 bertolak p madinah.. 3 jam perjalanan.. xtdo tau.. maklumlaa , pemandangan baru.. tu yg wat ak xcited nak tgok negara org smp xtrelintas pn nak tdo...=p

4 comments:

  1. oit2..
    men cuci2 mata lak dia yer..
    tapi kan.. mcm mmg hensem je doc tue..
    hahahhaha..
    :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..alang2 dah cuci idung.. cucilaa mate skali..=p

    ReplyDelete
  3. saye nk cuci mata gak...ader minah arab yg single x? hehehe~

    ReplyDelete
  4. ADER... yg pkai tdung kelabu.. tu laa minah arab jawa... hhehehe

    ReplyDelete